Här igen!! <333 Min Fredag 7/1 ;)

Nä, nu måste jag fan blogga, har varit iväg från min kära blogg i mer än ett dygn!
Vi var uppe nästan hela natten och jag kom hem kl.4 på morronen, och min mamma säger till mig att inte vända på dygnet lixom ;) <33
Sen var det en idiot, jag nämner inga namn, som inte är säker på sig själv som klankar ner på mig ist och skriver taskiga saker :( Om han gör nåt mer ska jag peka ut honom på den här bloggen så att hela världen kan se ett jävla stort rövhål om de vill <33
Det var sista fredan på lovet, och nu är det sista lördan oxå, jag hoppas att alla fångar dagen! carpe diem, haha ;) <33
Ska väl käka lite frukost nu, hörs sötnosar! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0